Igår / Idag

Hejsan! Igår så hade vi match kl 11, skulle egentligen ha börjat 12.30 men blev nå missförstånd, så 10.20 fick vi sms av våran tränare att det hade blivit ett missförstånd och att vi skulle komma till hallen så fort vi kunde. När vi fick de så låg jag alltså i sängen haha så var bara att slänga sig ur och byta om och allt hehe. Men aa vi förlorade matchen, och har typ blåmärken och brännsår över allt för fick en del smällar. Efter matchen så åkte jag med Sanna & Calle in till Valbo men jag mådde sååå illa när vi kom fram så var inte där så länge, mådde illa hela kvällen. Så la mig i sängen direkt vi kom hem.
 
Gick upp vid 10 idag och mådde sååå mycket bättre men fortfrande inte 100, käkade lite frukost & bytte om och åkte ner till hallen och kollade på Sannas match, sen vi kom hem från den så har jag väl inte gjort nå speciellt hehe. PUSS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0