I morgon

Ska ju som sagt på hanbollscup i morrn, ska åka tidigt på morgonen så kommer inte vara i skolan. Cupen heter Aranäscup (tror jag haha) och den ligger i Göteborg handbollens stad, fast egentligen ligger de i Kungsbacka som ligger lite utanför Göteborg. Blir en lång bilresa iaf. Som jag sa någongång tidigare så är det en utomhuscup, alltså att man spelar på gräs. Men när vi kommer fram i morrn så ska vi väll lämna sakerna och så sen tror jag att vi har match samma dag vid 7? Men är inte säker, men på lördag ska vi iaf försöka hinna med att gå på Liseberg :D Taggad inför imorrn iaf hehe. PUUUUSS!
Visste inte vad jag skulle ta för bild så tog bara nån när svenskalandslaget spelar, och om jag inte ser fel så är det Niklas Ekberg som skjuter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0