Igår / idag

Hejsan! Vi kom fram till Furuvik runt sju igår, då gick vi runt lite och sen gick vi och ställde oss vid scenen, haha kom längst fram fast vi inte hade stått och väntat och vi behövde inte heller tränga oss fram så aa hehe. Men sen började dom vid kvart över åtta ungefär, så vi stog där och sjöng med till dom få låtarna vi kunde haha men lärde oss lite utav varje låt så ;) Men sen var dom klara strax innan halv tio och då fortsatte vi och gå runt och så innan vi vid halv elva åkte hem. Men det var väl kul hehe, var även publiksrekord någonsin i furuvik ;)

Idag så gick jag upp vid ett och tog på mig mjukis shorts och en t-shirt och började städa mitt rum, plockade undan och dammsög oså. Idag har jag inget speciellt inplanerat men nu ska jag iaf äta frukost. PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0