Pink heaven

För ett tag sen så låg jag i sängen och höll på med mobilen osv och sen skulle jag gå till köket, så kollar jag ut i fönstret så ser jag att himlen var lite rosa så kände mig mer eller mindre tvungen att gå ut och fota den hahaha. Fast jag skulle märkt det lite tidigare för det höll på försvinna. Så jag tog kameran och gick ut och första bilden blev helt ful haha men det var för långt i från och aa så gick in igen och bytte till macro objektivet och då gick det lite bättre, dom flesta blev lite suddiga för att jag inte hade på mig vantar så skakade lite men aa. Här har ni några iaf, puss! <3
'
Den här bilden (sista) är en utav dom som blev lite extra suddig hehe men himlen/ljuset blev fin så lägger ut den endå hehe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0