Pics

Hejsan! gick runt och fotade lite inomhus och sen fick jag nån ide att jag skulle fota med min ljusslinga och sen fick jag en ännu bättre ide att ta på något (i detta fallet blev det min lilla kaktus) och lägga ljusslingan lite längre bak så den skulle bli lite bokeh. Blev rätts så bra endå bara det att fokuset blev lite fult men aa, jag fotade inte med blixt för då blev också bakrunden ljus så jag ställde dit mobilen med blixt på som var riktad mot kaktusen, här får ni ett par av dom jag tog hehe puss!<3
 
 
 
så här fotade jag innan jag kom på bokeh grejen, den blev väll helt okej men lite mörk och så men de blev nice med konturerna av taggarna med de rosa, men den var inte så " effektfull " ;)
alla är oredigerade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0