Nya saker, tjoho

 
Hejsan! Sanna och Calle ska flytta till en annan lägenhet, så när dom rensade ur så hittade dom lite saker som dom gav till mig hehe, en blixt till kameran + ett macro objektiv ( om ni inte vet vad det är så är det när man tar bra närbilder typ och för ca 10 minuter sen var jag en utav personerna som inte visste hehe) men dom två sakerna får jag låna i några veckor så jag får dom inte helt, en plattång, en hårblås, en silverspray tror jag det hette haha men som gör håret glansit, ett balsam, en typ liten flaska med olja för håret, ett nagelkit, en ansiktskräm typ som man har efter tvättat ansiktet, ett par shorts (sjukt snygga), två par jeans skjortor, en grå kofta, och sen för nån vecka sen så kom dom hem efter en sol semester i dominikanska republiken och därifrån fick jag en helt fantastisk ryggsäck fylld med godis och två par "foppa märken hjärtan" jätte nöjd iaf! Hehe alltid kul med nya grejer, puss! <3
 
 
Btw, har ni sett att jag bytt bild i menyn? ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0