imorn: cup!

Hejsan! Imorn så ska ju vi på kopparcupen yeeey! Vi har varit på den cupen en gång för ut och den är väll okej men vi har varit på roligare, men den är rätt så "stor" alltså många åldrar och många lag så aa hehe. Samling halv nio i morn och då måste man väll typ gå upp sju? Jag älskar att liksom ha tid på mig på morgonen fast jag fixar mig typ på en kvart men liksom och vakna till. Men hursomhelst när vi kommer fram till skolan vi ska sova på så ska vi nog bara lämna grejerna för vi har match nästan direkt tror det var 11.15 och sen har vi en till runt 4 så efter den eller innan den ska vi väll packa upp och blåsa upp alla madrasser osv. Vi brukar inte ha match den dagen vi kommer dit så vi brukar åka på fredagkväll och spela gruppspelet på lördag sen slutspel på söndag men vet ej hur det är upplagt. Men sjukt taggad iaf, så om det blir lite dålig uppdatering i helgen så vet ni varför men ska försöka blogga så mycket jag kan iaf puss! <3
bajs falu hk sk tirfing ska det stå hahah men den är i falun så ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0