Ankor ~ änder

Hejsan! Efter jag hade ätit och duschat så åkte jag, mamma och pappa iväg för att mata ankorna fast det är egentligen änder men ankor är mycke lättare att säga så jag säger ankorna hehe. Men jag följde bara med för att jag ville fota dom. Om jag ska vara ärlig så var jag lite rädd för dom haha men eftersom jag gick runt med kameran så hade ju inte jag nån mat men de visste ju inte dom, så jag trodde dom skulle attakera mina ben för dom går fram jätte nära och dom stannar inte dom fortsätter gå och då backar ju jag haahha så man måste typ finta dom så att man går åt sidan hahaha aja är har ni lite bilder på dom iaf. Puss! <3
oredigerade
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0