2013

 
 
 
Gjorde du något iår som du inte gjort förut?
 
Gjorde jag säkert haha.
 
Vilka låtar kommer påminna dig om 2013?
 
Miss decibel, Wake me up & Wrecking ball typ.
 
Har du haft ett förhållande under 2013?
 
Ja, med min säng ♥ Dock är min väckarklocka sjukt avundsjuk...
 
Vad gjorde du på din födelsedag?
 
Var med Julia ;)
 
Vilka länder besökte du 2013?
 
Spanien & Turkiet.
 
Vem har du umgåtts med mest?
 
Juliaaaaaa.
 
Hur har 2013 varit?
 
Nu när man tänker tillbaka så har det nog varit ett väldigt bra år.
 
Bästa köpet?
 
Handsprit från the body shop! Hahaaha nej men jag vet faktiskt inte.
 
Favoritprogram på tv?
 
Svenska hollywoodfruar & Tonårsbossen tror jag.
 
Vad önskar du att du hade gjort mer?
 
Varit lite mer yolo hahaha, gjort mer spontana grejer typ.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0