Plans

God morgon på er! Idag så skulle jag egentligen åkt till farmor och farfar med mina kusiner och sen sova där. Men i tisdags när vi hade handbolls möte så kom jag ju på att vi i laget skulle göra nåt (eller aa jag kom på det när vår tränare sa det). Vi ska åka ner til Uppsala och köra lasergame :D Sen efter det så ska vi åka hem till Esther (vår tränare) och käka pizza och sånt :D Våran lasergame tid är klockan 16 och vi skulle ta tåget vi runt 14 fast det tar bara 1 timme att åka aja. Men när vi är klar hos Esther så åker jag till farmor och farfar då istället och sover där och är där hela söndagen, så yes det är typ min dag/helg. Nu ska jag äta frukost och sånt. PUUUUUUSS! 
 
haha söt bild men googlade på lasergame och då kom den här upp ;)

Kommentarer
Postat av: MIRA

Gud vad kul med lasergame !

2013-04-27 @ 11:03:13
URL: http://miralindberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0