Sep. 16, 2012

Hej, jag var ju med Julia igår som ni vet och gjorde kladdkaka hihi som ni också vet men sen sp typ körde vi nån maskerad grej man typ skulle välja någon Kändis ( hehe vi tog nästan bara bloggare ) men aja sen typ kunde man fixa håret lite och så, och så har hon massa peruker och klä ut sig kläder men iaf så skulle man typ prata lite om den personen och typ som den pratade hahah kul, men vaknade för en stund sen sitter nu och äter frukost och sen ska jag nog fixa mig och sen göra någonting som jag inte kommit på ännu hehe puss! <3

Hehe på bilden ska jag före ställa Hanna Widerstedt (stav) haha jag vet inte så likt men vi körde inte direkt så jätte seriöst hehe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0