Oct. 07, 2012

Hej, efter matchen så var jag med Hanna bestemde oss för att gå ut i skogen och grilla pinnbröd ( who doe's that!? ) hahah men så skulle vi gå till en grillplats men skjälvklart så skulle den vara upptagen (ingen är typ nånsin där) så då gick vi nån kilometer in i skogen för nästa grillplats men så tände vi eld och grillade lite och så, sen kom Lollo och Tilde dit,Tildes mamma joggade i såret och sa att vi var där så, men så grillade vi med dom också ett bra tag, sen åkte vi hem till mig och körde vinken sen åkte Lollo hem då körde vi kort typ svarta dam och röda hand sen åkte Tilde hem då fortsatte jag och Hanna spela sen åkte hon hem, och nu ska jag duscha eftersom att man luktar så mycket rök efter man har grillat puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0