Dagen

Hej som sagt har jag kollat på mini handboll fram till halv ett från nio mer eller mindre sovande... Haha aja sen åkte vi hem till Hanna och spelade lite kort och så sen kom Hanna på idén att vi skulle göra ett spökhus i hennes träningsrum hehe aa så vi höll på fixa med det typ hela dagen sen fick hennes familj och hennes brors kompisar få (en o taget) haha vi gjorde många olika varianter så man kunde gå fler gånger fast inte händer samma saker, em sen åkte dom hem till nån annan för dom skulle sova där och då cyklade jag och Hanna dit i förväg (inte samma väg) och skulle skrämma dom så vi la oss bakom deras bil men visste inte vad vi skulle göra med cykeln så vi täckte den med löv Hahaha men dom hoppade till och skrek när vi hoppade fram Hahaha jag orkar inte! Aja nu har jag iaf kommit hem och ska duscha (som jag fortfarande inte vet hur det stavas...) och sen mysa med lite godis och så framför tv:n puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0