Bubblan

Hejsan hejsan, sitter och kör bubblan just nu! För er som inte vet vad det är så är det ett kortspel som går ut på att får fyrtal i ett kort och när man har fått det så ska man göra en bubbla med munnen och om någon ser det ska man också göra en bubbla och siaren som gör en bubbla förlorar och man måste var minst 3 spelare men ju fler desto roligare! Men mamma fyller ju år idag så ska väll så småninga om fira henne lite grann men jag har redan gett henne mina presenter (hehe) jag gav henne ett halsband, minimaränger(haha svårt och förklara men söt burk iaf) och sen typ en liten glas ängel med ett rött hjärta och en liten text (inte på ängeln) puss! <3

Erkänn min bubbla är snyggast!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0