walking alone

en sak jag gillar är att ta kvällspromenader själv, det är ju kul att ha sällskap och ha någon att prata med men skönare själv tycker jag. det är liksom skönt haha men man går runt nynnar på någon låt så länge inte någon är i närheten för jag går alltid runt och sjunger men ibland upptäcker jag att någon är bakom/framför/sidan eller varomelts och man bah "ehh inte jag som sjöng hehe" och försöker låtsas som ingenting hahah. men jag brukar oftast inte gå ut för att få motion utan att bara gå runt och tänka liksom, och så brukar jag ta lite kort hehe. puss! <3
 
har nyss varit ute på en sådan här runda sjuukt skönt! ;)

hehe ligger i "plankställning" så ligger inte riktigt på marken ;) 

Kommentarer
Postat av: p h i c s . b l o g g . s e - Linnea -

Cool header !!

2012-11-21 @ 17:14:18
URL: http://phics.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0