twilight breaking dawn part 2

 när man är på bio så innan filmen börjar så brukar det alltid vara massa trailers, och jag har ju varit på bio rätt så ofta senaste tiden så då har jag sett trailern till breaking dawn part 2, verkar ju as bra! har sett alla andra twilight filmer och tyckt att dom var bra men jag har en känsla av att denna kommer va snäppet bättre bara känns så! senaste filmen breaking dawn part 1 slutade mitt upp i allt typ så då fick jag typ nå***för att man bah NEEEJ för att man vet att nästa del kommer om ett år... men nu har det ju gått ca ett år och den kommer ju ut snart (vet inte riktigt när) fick ju biobiljett till filmen i present, så är sjukt pepp nu och se den. dock så är det 15 års gräns, men dom borde ju sänka till 11 för et gjorde ju dom på förra och på nya bond så dom borde ju göra det, hoppas det iaf, aja puss! <3
 
 
det är bara att spola till 0:08 för att komma till trailern, så hoppa över det där "the following PREVIEW" grejsen :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0