topp tre på mest pinsamma saker jag gjort

1: varit hos en kompis och frågat varför dom har Hittler på vägen, och får till svar att det var hennes farbror
 
2: var på Arlanda och skulle skrämma mamma bakifrån och så smög jag bakom och och hoppade på henne och skrek buuu då vänder hon sig om och jag inser att det inte alls var mamma
 
3:instarapat någon och la ut en bild på henne, som hon några dagar innan hade lagt ut seriöst
 
 
 
men det var topp tre, som jag tycker var pinsamma har väldigt svårt för att tycka det hahah men alltså tycker det inte är så pinsamt och säga till någon random "vill du ha en elefant" haha eller nåt. men sen är det ju det vanliga att råka säga mamma till läraren och ni vet. men kommer säkert på något pinsammare som jag gjort senare men för stunden är det detta puss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0