Stavfel

Hej på er, ville bara ursäkta för alla "stavfel" jag gör eller det är ju inte med mening men tex om jag ska skriva sova och skriver soba istället är för att tangenterna sitter brevid varandra och jag råkar trycka fel, men det händer oftast när jag mobilbloggar så det är ju inte riktigt tangenter, men hoppas ni förstår ändå annars får ni säga till om ni typ stör er på det, när jag har publicerat inlägget så läser jag igenom det hehe kanske ska göra det innan men, och jag ser ju att jag skrivit lite fel men jag ändrar oftast det inte men om ni stör er på det så säg till så ska jag börja ändra puss! <3


Haha skulle se ut som jag "ramlade" ner men det blev ju sådär hahaha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0