Plans

Hejsan, idag har jag match. Med 01/02:orna dom typ hade lite kris på målvakt och frågade mig (inte stått på typ ett år) men då typ sa ja okej. Men jag spelar med ett 99 lag men är själv 00 men det märks nästan inte för jag är så lång (1.66) och så har jag hoppat upp en klass för att jag var för smart Hahaha. Så jag har växt upp med äldre från 1:an och umgåtts med 99:or så jag känner mig som en 99 nästan. Men det var därför dom frågade mig eftersom jag är 00 och man får ha med 2 00:or så jag och en till ska följa med till Enköping och spela två matcher. Jag är typ jätte nervös för jag känner mig som en klump i målet Hahaha men dom skjuter kanske inte så jätte hårt (hoppas jag) så det kommer säkert gå bra, samling halv elva så fram till det ska jag äta frukost och byta om och sånt puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0