Hemma

Hej på er, kom hem från Julia nyss för hon skulle typ ut och äta aa men vi har tagit bilder och bloggat, redigerat lite och gick ut lite och kollade på ghost whispers. Haha när vi kollade på det (är lite läskigt eller typ spännande) så kommer hennes brorsa hem och jag blir sjukt rädd, jätte läskigt ju! Eller det kanske inte va det men jag är sjukt lättskrämd. Jag kan bara stå och tänka på något annat och medans någon annan pratar och sedan skriker jag till när jag inser att den står framför mig typ Hahaha. Men nu så ska jag äta mat snart tror att vi skulle äta vårullar men mamma trodde att jag inte gillade det så då skulle vi äta hamburgare men sen så gillar jag ju faktiskt det så jag vet inte vad vi ska äta men aja puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0