Frittfall tilt

När jag var på grönan i somras med min syster och hennes kompisar så skulle jag och en annna åka frittfall tilt men lyckades övertal dom andra att följa med (förutom Sanna) men alltså det var det hemskaste jag gjort! Eller nej men jg fick typ panik när den började vicka framåt som den gör i tillt. Alltså jag är inte rädd för karuseller och så jag kan liksom åka frittfall men inte gunga i en gunstol är jätte rädd för det tror att jag ska ramla bakot men gunga pyttelite kan jag men inte gunga då att man typ tappar kontrollen då får jag typ panik hahah. Men ni ser väll på bilden hur rädd jag ser ut Hahaha puss! Btw ser ni att man bara typ hänger på en lite grej alltså inget säte Hahahditut at
Vad är ni mest rädd för: gunga gungstol, eller åka frittfall? I mitt fall blir det gungstolen haha men frittfall är läskigt också men kul! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0