Sjuk :(

Hej på er! Igårkväll så mådde jag inte alls bara jag låg bra i sängen och grinade typ för att jag hade så ont i magen! Efter ett tag var jag tvungen att springa till toan och spy gjorde det ett antal gånger till innan jag somnade. Sen vaknade jag vid två igen och var tvungen att springa upp ett antal gånger innan jag somnade om vid fyra. När jag då vaknade av min väckarklocka mådde jag mycket bättre fast jag fick inte gå till skolan för mamma hehe inte så konstigt. Så nyss vaknade jag och gick upp känner mig lite "övertrött" orkar inte göra någonting inprincip och också jätte hes och ont i halsen. Så idag så ska jag bara försöka vila och ta hand om mig själv så jag är fullt frisk till julen! Bra start på lovet... Puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0