När man får en stund över

 
 
Hej! Häromdan så började Julia rita och då blev jag så sugen på att börja rita så började vi 4/5 tiden idag att rita! Skulle rita av justin bieber jag hade bilden på mobilen och pappret var ju betydligt större så det blev lite fail när man skulle liksom förstora i huvudet! Men blev iaf sjukt nöjd!! Fast näsan blev jag mindre nöjd med, men annars så är jag jätte nöjd! Men jag tycker det är lättare när man har en bild och ska "härma" den en att komma på helt själv för då får man typ ångest hahah men aa ;)
 
 
Sista bilden är den jag försökte rita av eller ha som inspiration puss! <3


Kommentarer
Postat av: sandra

Hejsan, Ska länka din fina blogg i min blogg så jag undrar om det är okej att jag tar några bilder på dej från din blogg och lägger upp, skriver självklart källan! kram! :) <3

Svar: Självklart! :)
lovisaag.blogg.se

2012-12-12 @ 21:19:38
URL: http://sandrathomsen.blogg.se
Postat av: Sandra

Sådär! Om du nu går in på min blogg så är inlägget klart! Hoppas det var okej! Kram! <3

2012-12-12 @ 22:29:30
URL: http://sandrathomsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0