Julklappar

En systemkamera (Canon eos 1100 D) och en väska till den, världens mysigaste tofflor, en filt som är som en poncho fast inte sitter i hop i fram hahah svårt att förklara, spotify premium i 7 månader om jag har i mobilen och datorn om jag bara har u datorn har jag 13 månader, ett lite kit med ögonfrans borste och ögonbrynsboste och lite ögonskuggs penslar och sånt hehe skulle egentligen fått den i julstrumpan i morse men den var så liten så att jag missade den hehe, 500 kr, ett par öronmuffar med "inbyggda" högtalare alltså som ett par fodrade hörlurar ungefär, en sort bh, tror det var allt puss! <3


Kommentarer
Postat av: emelia

hur många megapixlar är din kamera på?

Svar: 12 ;)
lovisaag.blogg.se

2013-08-08 @ 19:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0