grattizzzzzzzzzz

 
Grattis bruuuur som fyller 18 år idag! hahah dock kom jag på det när vi satt och åt mat eller jag har ju vetat det ett tag men liksom inte idag. heheh hade inte helle köpt någon present så tog del av mamma och pappas present som var en resväska och pengar. Sen när pappa bad mig att ta lite kort så ja han ville ju absolut inte kolla in i kameran och le nejnej så jag satt och var beredd på att ta kort
hela tiden tills han skulle frå fram det minsta lilla leende men..aa ahahahah det är typ nu dom flesta skulle ha skrivit "åhh bästa bror älskar dig så mycket trots vi bråkar mycket osv" men jag och min broder har nog alldrig ens pratat med varandra mer än i 5 minuter eller vi gjorde säkert det när vi var mindre men nu är jag nog bara den dära jobbiga lillasyrran.. hahaha jadu han har ju flyttat hemifrån för några månader sen så det var väll skönt för han ahahaha vi har aldrig heller typ "umgåts". men han är väll snäll ändå vi bråkar ju liksom aldrig!? aja grattis till dig iaf! ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0